Vill sova...

Borde sova. Måste kolla lite fysik först...

Imorgon väckning kring 7, skola från 8 till halv 10. Då tänkte jag fara och gymma på håltimmen, för att sen fara hem och äta lunch, och komma tillbaka till halv 1. Skola till 16, och sen jobb från 16.30 till 21.15, då jag kommer hem och ska göra klart läxor... X( Sen hinner jag antagligen inte gymma på onsdagmorgon för jag har möte med min lärare klockan 9. Men jag kunde ju fara på en morgonpromenad i alla fall :) Sen jobbar jag igen... och sen hemhem efter jobb, för jag ska till tandläkare på torsdagmorgonen. Då missar jag LCA, och lite av fysik, för vi har kassamöte 15-17.30, så jag missar också arbetstillfället vid arbetministeriet... GAH vad mycket som händer. Dessutom skulle jag vilja fara och se C:s pjäs en gång till, det blir eventuellt på torsdagkvällen... Jobbar 7,5 h på fredag :| Och sen ska jag träffa syster på stan på lördag, kanske gå på café eller nåt, jag vet inte... jag tror jag skyller på veganism och godisstrejk.

Kvällen har gått überfint, jag gick och handlade bramat med min S efter språkkursen, och har inte hunnit äta nåt efter middagen som jag åt runt halv 6. Duktig Docka. Vågen visade på 59,6 igen nu imorse, så imorgon vill jag ligga under det, annars blir jag arg, tror jag.

Docka är för bra på att bli förälskad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0