Vågfanskap...

Gah. Imorse vägde jag fortfarande 59,6. Okej, inte upp iaf, men hur i helsike har jag fortfarande inte gått ner tillbaka till min fredagsvikt? I don't get it.

Skola, sen gym. 10 min löp, 10 min x-training, 10 min cykling, 10 min löp och sen muskelövningar. Skulle egentligen ha gått där på slutet, men så spelades en 30stm-låt, så jag fick lite extra energi ^^
Sen hem, och jag ville väga mig igen, bara för att... 59,6? ÄNNU? Nej nu fan...
Så jag tog ut batterierna, la i dem igen, och vägde pånytt. 59,9?! Igen. 61,0?!?!?! Nu har min våg fått spunk... så jag tog ut dem igen, la i nyladdade batterier och vägde mig pånytt, på lite olika ställen på golvet (ifall golvet nu skulle luta, typ...), och till slut stannade den 3 ggr efter varandra på 59,9... X( Så jag vet inte om jag gått omkring och trott att jag är mycket lättare än jag är, eller om min våg bara är lite knasig för tillfället... måste testa väga mig hemma eller på gymmet och se om det är nån skillnad...
Nåja, jag är ju under 60, och det är huvudsaken. Dessutom Känner jag mig smalare!

Lunchen här hemma blev ganska enorm - en bit linsgratäng, en ordentlig bit strimlad vitkål, och 2 flatbröd med tofutti och gurkskivor. Kunde lika bra ha lämnat det ena, men de är vadå, 35 kalorier styck, så... Brände ju typ 400 kalorier på gymmet, så det är lugnt. Drack en kopp kaffe också, med soya light-mjölk skär det sig inte, jee! Jättemums ^^

Nu ska jag vara lite onödig, och sen packa i matlådan inför jobbet och ett äppel som mellis och susa tillbaka till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0