Ugnsgrönsaker

...really is the shit. Sååå gott, och rätt nyttigt. med lite olivolja till blir det nyttiga fetter också..

Frukost: 1 liten skål med cornflakes och soylight, typ 100 kcal.
Mellanmål: 2 klementiner, och sen 1 banan under programmötet.
Lunch: 1 rätt stor portion ugnsgrönsaker (potatis, batat, morot, lök)

... ska just rusa på jobb, där kommer det i nåt skede bli tidigmiddag bestående av några falafflar med salsa, och strimlad vitkål. Sen ska jag äta en frukt i bussen hem, tänkte jag. Och hemma kan jag kanske dricka te, inget mer helst.
... få se hur det går därhemma, tur att jag kommer tillbaka redan imorgon på morgonen. Kanske tar en frukt eller nåt som morgonmål.

Förresten borde jag tipsa alla om att börja grodda egna mungbönor, det är superenkelt, jättebilligt, gott, nyttigt och energifattigt! Och ekologiskt, i mitt fall ^^

Jeppjepp. Skriver kanske mer imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0