Thanks for making me a Fighter

SItter och lyssnar på lite musik som jag bad syster att skicka åt mig då jag var hemma. Lady Gaga och gammal evanescense och aguilera... träningsmusik! Katy Perry och sånt. Jag ska samla ihop en bra mapp med löpmusik och lägga in på mp3:n i nåt skede. Men inte ikväll, jag är för trött.

Kom hem från jobbet för kanske en halvtimme sen, det är skitkallt ute! Och nu är jag ledig heeela helgen - underbaaart!
Dagens mat:
Frukost: 1 soyajoghurt
Mellanmål: 1 kopp te, 1 flatbröd med tartex och 1 riskaka med tartex
Lunch: Tomatsoppa och 2 flatbröd med tartex
Mellanmål: 2 plommon (ganska äckliga)
Middag: 1 minipizza gjord på 1 flatbröd med tomatpuré, tomatskivor och jästflingor och oregano, och en tallrik vitkål
Kväll: 1 kopp te

Så det blir väl ungefär 700 kalorier. Och då har jag ju ätit MYCKET tycker jag :) Inte för att jag egentligen räknar kalorier mera, men det känns på nåt sätt tryggt att göra det på kvällarna ibland, sådär på ett ungefär...
Den sista koppen te sitter jag som bäst och smuttar på, mmmm! Det är min belöning för att ha gått ner under 60 kg, yogitea:s chokladte! Det är faktiskt jättegott, smakar jättesött!

Jeppjepp. Blev ju fitnesspilates imorse också, och så promenad till o från jobbet. Imorgon ska jag till frissan klockan 9, så jag stiger upp och äter liten frukost före, och promenerar sen dit. Sen ska jag sy dendär jävla duken, och i nåt skede ska jag föra den till C. Klockan 17.30 ska jag möta M och sen fara på teater, och nån gång mitt på dan tänkte jag gymma också. Ska se vad det går... RPV-body klockan 11 kanske... eller kanske Bodyattack45 klo. 15.00? Det låter rätt passande, det tror jag kanske jag far på :)

Har egentligen inga matplaner för imorgon, vilket är en bedrift i sig..! Men jag vet en massa saker jag KUNDE göra, har många fina sallader jag vill testa, så vi får se vad det blir..! Nu ska jag se på A Secret between friends på youtube, och söka efter fina bilder att visa frissan imorgon. Godnatt, söton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0