Spegellugn

Förstår ni hur SKÖNT det är att kunna se sig själv i spegeln utan att behöva vända bort blicken efter en par sekunder? Så är det nu. Jag har just ätit middag, efter att ha tränat och duschat, och jag känner mig smal, och SER t.o.m. smalare ut i mitt nya hår. Väldigt androgyn, väldigt vacker faktiskt. Jag tycker jag är vacker, i detta nu. Wow. Men då har jag jättestora byxor på mig, de flesta ser vackrare ut då de har lite för stora kläder, tycker jag. Och min skjorta är fin, och mitt ansikte är icke-finnigt. Jag har såå mycket bättre hy nu. Däremot har jag fått mer finnar på ryggen istället, det fattar jag inte riktigt...

Det blev en 15 minuters promenad till C med tyget, sen satt jag där ett tag och pratade, och gick sen hem. Har läst post, och haft ett riktigt samtal med pappa. Det har typ, aldrig hänt. Jag ringer aldrig honom annars, men jag hittade en massa reklam om digikameror, och ville ha råd, så jag tänkte "Why not?". Han är väldigt bra på sånt, även om han i övrigt är en väldigt otrevlig människa. Jag tänker inte gå in på det nu, kanske en annan gång, det finns för mycket att säga...
Hur som helst ska jag inskaffa en kamera så jag kan börja fota igen! Ser fram emot det ^^

Sen tränade jag 35 minuter high impact Förbränning från iForm-dvd. Helt trevligt, jisses vad slutet var jobbigt..! och det är skoj att märka att jag börjat bygga benmuskler, dedär launches är inte lika jobbiga längre :)
Har just ätit middag också. Funderade lite vad jag skulle göra och bestämde mig för färdigfalafflar ur en Findusförpackning, såndär Deli med grönsaker och salsa i. Kikade lite på innehåll och kom fram till att hela förpackningen skulle vara galet för mycket (även om det är tänkt till EN person...), så jag tog halva, och gjorde en liten skål sallad till :) Så det blev 4 falafflar, lite kikärter och linser och sånt (en par matskedar), och lite salsa, och så en halv kruka sallad och nästan en hel tomat, med balsamvinäger. Ca. 400 kalorier, skulle jag gissa. Det blev ju nu en himla tidig middag, men jag ska fara om typ en halvtimme, så vad kan man... Jag kommer ändå vara upptagen hela kvällen och inte kunna tänka på mat, förhoppningsvis :)

Håller på att se på "Painful secrets" nu, en youtube-film om en flicka som skär sig... den är helt bra :)
Imorgon ska jag på pyjamasparty, typ :] Skriver kanske mer ikväll, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0