Perspektiv

Jag har inte tränat idag heller. Blev inte av. Sov länge, fram till halv 10 då mamma ringde.
Pappa är på sjukhus, han fick en hjärtattack igår. Hans hjärta stannade, ambulanspersonalen återupplivade honom.
Han mår bättre nu, syster J vet inte om det än, hon är hemma från Sverige, jag ska träffa henne om lite mer än en halvtimme och berätta. Få se hur dagen blir att se ut... misstänker starkt att jag INTE far på fest ikväll... we'll see.

Det är sånt här som sätter saker i perspektiv. Min pappa höll på att dö, och här sitter jag dagarna i ända och räknar kalorier, låter siffrorna på vågen bestämma mitt humör, och obsessar över mitt utseende. Det är sjukt. Men jag är ju sjuk, så... har konstaterat det igen -  jag är inte frisk.

Morgonvikt: 60,7 kg. Frukost: Allbran med soyalight.
Se nu, jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0