Nattaprat

Det gick relativt bra. Jag åt en hel del, men det var bara ekomorötter, gurka och vindruvor, och en par glas fruktjuice. Inget farligt alls. Jag lät bli chipsen och pringlesen, fastän de var veganska och jag skulle ha fått. Lite creds åt mig för det ändå :)
Om det skulle gå såhär bra alltid så vore det inget problem... men jag ska ta mall av dethär, och nästa gång dessutom se till att äta mindre nyttiga saker också! Nu känner jag mig sådär märkligt "full i magen", och fastän jag vet att det är mest vatten och fibrer så skulle det vara skönare att inte ha nåt alls där... för nu kommer vågen ändå visa vad den visar imorgon... nåja, det är ett senare bekymmer. Nu ska jag läsa bloggar, om nån skrivit nåt, och sen gå och lägga mig och läsa New Moon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0