Måndag

Okej, här kommer mycket på en gång:

Steg upp lite före 8, och gick till gymmet. Bodypump i en timme, härligt, men tungt! Bra med lite muskelträning ibland, som kontrast till all konditionsträning :) Jättetrevlig ledare också, som kunde bra svenska, söt och kort dessutom ^^ Efteråt snabb dusch och fixa håret, sen frukost (1 soyaoghurt och 1 klementin), och sen skola i en timme. Sen hem för lunch - löksoppablä med fiberbröd och tartex och lite gurka, och sen tillbaka snabbt till skolan 1 plommon och 1 klementin som mellanmål, och sen hem efter sista timmen.

Väl hemma märker jag att jag låst ut mig, så jag ringde min übersnälla hyresvärd, som kom efter kanske en halvtimme och låste upp. Jag gick runt huset sålänge :P Kom in, och har gjort ugnsstekta grönsaker, som inte är klara än. Potatis, lök och morot och batat i en form, med olivolja och salt och peppar. Det blev massor, men det ska räcka för flera dagar framåt, så... dessutom kom jag ihåg att jag groddat mungbönor, och de är klara nu! Himla enkelt, bara att skölja och ställa i en skål, och så har man färska groddar ^^ Suveränt! Dessutom ekologiskt och billigt.... och supernyttigt ^^ Det ska jag äta med mina grönsaker här om en stund.

Hade ju tänkt hinna börja göra läxor här, men det får nog vänta tills efter min språkkurs som börjar om knappt en timme... får vänta på att maten är klar först, läsa lite anabloggar och sånt... se om E svarade på mitt meddelade på facebook :]

Hörs mer ikväll kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0