Helvete...

Hetsade igår, nåt hemskt...
Gick fint fram till kassamötet. 2 piroger, vindruvor, fanipalas och juice. Sen ett wienerbröd, en halv vegansub och en liten påse lösgodis före pjäsen. Sen gick jag omkring med L lite, och när jag kom hem blev det äääääh ett äppel, 3 fiberbröd med smör (nu är de slut), en soyajoghurt med cornflakes, mera cornflakes, och sen när han äntligen gått, två skålar chokladsås med flingor, mest bestående av smör... Åh fy Helvete så äckligt! Jag är så satans äcklig! Nu mår jag fortfarande dåligt, ska jobba om lite mer än en timme, och har ännu inte ätit nåt, bara gått i duschen och klätt på mig. Har snoozat sedan 7, och försökte spy i ett skede, men det gick inte.

Om pånytt, man får göra misstag, och det gjorde jag i somras med. Om pånytt, docka liten. Vikten nu var 61,2 kg. Det ska neråt, än hinner jag...

Och E kramade mig igår, efter att ha hört att jag var kramsjuk. Ja, jag fiskade efter det nåt enormt, men han nappade i alla fall... oh siilly me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0