Godnatt, världen

Nu har jag suttit och räknat fysik, och jag har verkligen försökt... en halv fick jag rätt, ska försöka mig på andra halvan av den än, men ska först gå och borsta tänderna och ta ur mina linser. Efteråt lite godnattsaga med vampyrer, whee ^^

Min kvällsmat blev en stor kopp yogite och två flatbröd med tofutti och gurka. Gurksmörgåsar really is the shit! I somras åt jag det rätt ofta, med rågbröd och ost. Och då gick jag ner... när jag köper bröd nästa gång ska det bli rågbröd, nåt gott. Man kan göra goda gurksmörgåsar utan ost också, hehe... Har räknat att mitt intag idag knappt når upp till den siffra jag tränade bort på gymmet enbart ^^ Yays!

Imorgon blir det uppstigning före 8 iaf, för att hinna på bodypump till 8.30. Har inte varit på det förr, så det ska bli spännande, förhoppningsvis är det inte alltför mycket folk så tidigt en måndagmorgon. Sen får jag snabba mig så jag hinner i duschen och göra mig klar före timmen börjar 10.00. Ska hinna äta frukost då också, tänkte ta med en soyajoghurt och en klementin, typ. Sen hem på lunchen för att äta äcklig löksoppa och smörgås kanske, sen tillbaka till skolan igen... Vet inte än vad jag ska göra för middag. Hade tänkt gymma efter skolan också, men det hinner jag inte, för jag går en språkkurs 18.00. Där före ska jag alltså hinna göra mat och läxor... gaah, tidsbrist..! Och efter språkkursen ska jag och handla mat, börjar få tomt kylskåp igen.

Godnatt på er. Förresten ska ni se filmen Perfect Body på youtube, den är Braaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0