Försovning...-ish

Jag skulle ju stiga upp tidigt och gå på låång promenad, jag. Vaknade för 20 minuter sen, klockan var 11 :/ Jag hade lagt min "riktiga" väckarklockan på tyå halv 8, för jag glömde telefonen hos T igår, så väckarklockan ringde, men sen somnade jag om, och den har ju ingen snooze... Så jaa-a. Nåja. Mitt största problem nu är att jag borde försöka få tag i min telefon före jag går in till stan... Men jag kan gå där via, det är inte långt, och sen hoppas på att de är hemma. Och att den är där!

Har just ätit frukost, bestående av en jordgubbssoyajoghurt med lite cornflakes, och ett flatbröd med tofutti och gurka. Har en stor kopp yogite också, men det är för varmt, kan inte dricka det än... jag tror jag gör så att jag tar med mig lite plommon till mötet, äter dem i nåt skede, och sen efter yoga/före gym tar jag nån frukt också. Så blir det ingen lunch idag, det gör inget. Och så middag när jag kommer från gym... Fan, jag som skulle hinna göra så mycket idag :S Nåja, dagen är lång.

Mitt ansikte är såå mycket finare nu, inte en massa finnar och äckel. Min mage är finare också, inte äckelput varenda gång man tittar, nu i morse var den nästan söt. Nästan, märk väl, min mage kan inte vara söt. Men den uppför sig, som jag. Och mina höfter börjar, inbillar jag mig, minska i omfång en aning. Bra tecken, keep up the good work! Och nu imorse vägde jag 59,6. Första gången vågen visade uppåt sedan nyår, men det är pga. alla grönsaker igår. Inget att oroa sig över, larvig liten Docka.

Nu ska jag dricka te, packa gymväska och sånt, och börja peta iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0