Bordebordeborde

Borde sova borde göra läxor borde städa lägenhet borde söka praktikplats borde göra seitanbullar... gaaah...

Men dagen har gått bra i matväg i alla fall. Blev ett äppel som mellanmål runt 14.00, sen ugnsgrönsaker och böngroddar runt 18, och sen en stor kopp kaffe med soya light och kardemumma, och 2 riskakor med tartex, då jag kom hem. Har suttit och gjort lite läxor och facebookat mig... lagt upp foton och skickat ett par meddelanden till E. Han kom och handlade av mig idag; Såg honom först i en annan kassa då jag just kom till jobbet, men sen kom han till min kassa. "Jo, den första kassan gick sönder, så jag kom hit"... jag försökte se efter senare, och jag såg inte nån trasig kassa... :] Hoppas kan man ju... han är söt. Och jag tycker om att ha fjärilar i magen, oavsett vad det här leder till.

Muskelvärk överallt. Imorgon 9.00 studiesamtal, jag ska iaf yoga lite före. Sen far jag hem efter skolmöte, äter lunch och packar med mig saker, för jag far hemhem direkt efter jobbet. Ska till tandläkare på torsdag morgon hemhemma nämligen. Sen eventuellt för att se på C:s pjäs igen på torsdag. E är där... gah...

Frysa frya frysa. Mina lår har blivit mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0