59,2

Woohoo! Vilken bra dag det här är!

Steg upp kring 8 och vägde mig. 59,2 :D Det var ett tag sedan, och det är så roligt att det faktiskt går neråt ^^ BMI på 19,33 nu. Om ett kg är det under 19..! Åt en stadig frukost bestående av speltgröt med blåbär. Behövde nåt varmt, för min lägenhet är så kall då det är så kallt där ute! Sen traskade jag till frissan, fy fasiken så kallt det är därute! Var rädd att jag skulle förfrysa mig, och då hade jag ändå långkalsonger, pösbyxor, t-skjorta, långärmad och vinterjacka, och mössa och halsduk. OCH hörlurar. jag måste sett så jäkla hiphoppig ut att det inte är klokt :P

Håret blev fint, väldigt kort dock! Och det ser lite udda ut nu eftersom jag gick därifrån med tajt mössa då det var nystylat :P Men det blev bra i alla fall..! Sen gick jag hem tillbaka, så där fick jag 30+30 minuter gratismotion :) Sen har jag sytt detdär himla tyget, och suttit och sett på Sharing the Secret, en film om anorexi som finns på Youtube. Förstår inte att jag inte sett den förr, den är med Alison Lohman, och den är jättebra! Hon spelar en tjej som har bulimi, och den är himla "verklighetstrogen"...

Jag hade tänkt äta mellanmål, men jag blev aldrig sugen på nåt, så jag lät bli :) Tog en stor kopp varm funlight istället :) Sen gjorde jag lunch åt mig, och Oooh vad gott det blev! En varm sallad med ugnsgrillad batat och grillade grönsaker (ur en påse, det var allt möjligt, paprika, squasch, lök, aubergine...), och quinoa. Kryddat och saltat och med lite citron. Mmmmm!!!

Har gjort upp eld i öppna spisen för att värma upp stället lite (det är en rätt gammal träbyggnad jag bor i, om nån undrar, så det är därför det är lite kallt), och sitter och väntar på att C ska ringa och säga att jag kan komma över med tyget. Då blir det mera smygmotion ^^ 15+15 minuter. Och sen ska jag då på gym på eftermiddagen, eventuellt far jag på dendär BodyAttacken klockan 15. Mellanmål före det, jepp. Och sen middag just före jag far iväg för att möte M och se 2 pjäser.

Den första pjäsen handlar förresten om kroppsideal och sånt... ska bli intressant...
Nu anabloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0