Ännu en dag

För fjärde dagen i rad låg vikten på 59,6 i morse, och jag är lite lätt frustrerad :P Men jag vet ju att jag måste gå ner i fettprocent ändå, jag äter ju bara hälften så mycket som jag borde...

Dagens intag:

Speltgröt med hallon
1 liten mandarin
Skollunch: Pumpasoppa, bröd, sallad med lite jordnötter och 4 katrinplommon
En fullkornsmüslibar
En nutrilett browniebar

Slutade på just över 1000 kcal. Svårt att räkna lunchens innehåll dock... Har varken tränat idag eller igår, för igår läste jag på prov i stort sett hela kvällen, och idag har jag varit i skolan eller jobbat hela dagen. Åh, vad goda nutriletts chokladbars är! Jag måste fara och köpa fler såna, samt köpa mera nutrilettsoppor. Funderar på att köpa en annan smak än choklad den här gången.

Nu fick jag en för sorglig låt på hjärnan. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0