Usch och fy

Även om jag varken har ätstörningar eller ana,
så skulle jag vilja påstå att jag hade min första hetsätning igår sedan jag började med allt dethär.
Hade ätit riktigt duktigt hela dagen ju (glömde förresten bort att lägga till 200 kcal för allevodrycken men whatever), men så då jag kom hem.... gaaah...

Det blev en liten skål nachochips och lite mera nachochips och två rågbröd med SMÖR bara, massor av det, och en jävligt stor bit blåmögelost och mera bröd, och ett stort äppel och 4 bitar choklad... skulle blivit mer, men jag kunde låta bli. Fy fy, vad min mage kändes uppsvälld. Tur att jag inte spyr, isåfall skulle det nog gått illa igår. Skulle nån gång egentligen gärna testa på hur det känns, men nån del av mig säger att det skulle vara en fruktansvärt dålig idé. Börja inte. Som att börja röka, typ. Nej. Kommer det nån gång till det så ska det nog vara för att jag är verkligt verkligt äcklad.

Idag är jag tillbaka. Igen... :S
Åt en banan och ett glas äppeljuice till frukost (vi har ju ingen bra frukostmat här!), satt vid datorn ett tag och for sedan för att handla mat. Blev ju en fin promenad då också :) Köpte groddar och cottifrutti och mjölksojadryck och fettfri grynost som jag kan mumsa på idag. Var himla hungrig nu så jag åt cottifruttin, den är bara på 90 kcal och mättade fint, så... :)

Tänkte äta groddar med kokta minimorötter och grynost till lunch senare. Till kvällen blir det våfflor, men det är faktiskt på mitt initiativ. Få se hur det blir, jag tänker räkna varenda liten kalori...

Förresten låg vågen på 60,4 imorse trots gårdagens svullande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

2008-05-27 @ 10:45:56
Postat av: Emma

Hoppas du klarar av attmotstå maten ikväll då, jag brukar med äta duktigt en hel dag sen bara svulla i mig påkvällen inte bra :/

2008-05-27 @ 10:47:08
URL: http://asof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0