Ohungrig

Jag är så förvånad över att jag fortfarande inte är hungrig..! Har städat hela morgonen, dammsugit i hela lägenheten (Åh fy fan vad snuskigt det var under alla mattor och i hörn...), plockat och sorterat... det som är kvar är egentligen att föra ut lite skräp, samt städa toaletten och tvätta.

Har druckit 2 stora glas kolsyrad funlight också, namnam! Kanske det är det som håller hungern borta... Oavsett så tänker jag göra en kylskåpstömmar-wok till lunch :) Få uppanvänt det sista av purjon, gula löken, svampen, moroten, frysta grönsakerna och lite sånt... till det det sista av gurkan och tomaten. Då har jag nästan tömt kylskåpet, bara lite grejs kvar i frysfacket, och vanliga saker som ketchup och sånt. Så jag tänkte sen imorgon lägga allt det som finns kvar i kalltamburen och sen låta frysen frostas ut medan jag är borta :) Så får vi se om jag fruktfastar eller inte sen...

Ska börja göra lunch nu, och sen äta och se på scary movie :P Jag behöver nåt dåligt att underhålla mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0