Wtf?

Jag sov lite halvdåligt, vaknade nån gång på morgonen och mådde ganska dåligt. Kändes som om jag borde gå och spy, så i nåt skede (lite före 7) steg jag upp, och då kände jag hur magen började göra kullerbyttor, jag hann just och just fram till toaletten... vad jag nu såg och kände så kom vegeköttbullarna från igår upp, och groddarna, och nåt rött som jag måste anta var köttfärsen från lunchen... Äckligt var det i alla fall! Förstår inte varför jag börjar må dåligt plötsligt, ett dygn efter att jag Borde mått dåligt..? :S Nåja...

Blev ingen morgonprommis heller, jag orkade inte :P Istället klev jag upp här kring 9, for på vessan, gjorde både nummer 1 och nummer 2, och vägde mig sen. Gissa vad? Femtiosex jämnt :] Jag vet ju att det är tack vare spyor och shit (literally...), men ändå, det är himla pepp ^^ Sen har jag yogat i en halvtimme också :) Duktig Docka. Men solhälsning B blev lite fel, armbågsståendet gjorde mig yr, och sen orkade jag inte mera... Har just ätit en kopp vitalineajoghurt till frukost, känns bra i magen :)

Nu ska jag internetnörda mig lite, och sen sätta igång med stuff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0