Träna bort ångesten = Sant!

Hewwo, I'm back. Tröttheten försvann, och början till ångest med den, och träning. Nu har jag just avslutat min supermiddag, ska diska och sedan ringa älvan...

Yogan gick fint, men jag har mycket att öva. Dilemma - ska jag förnya kortet eller inte? Dilemma indeed... Efteråt rakt till gymmet, ett litet äpple på vägen, och en timme bodystep. Det är absolut mitt favoritpass :) Lagom hårt för min smak, härlig musik, och såpass invecklade steg att jag inte hinner tänka på att jag ju faktiskt tränar, utan att det egentligen är så svårt. Dessutom svettas jag som en gris :P

Efteråt lite massage, sedan rakt hem för att börja göra mat - jag var vrålhungrig! Det blev varm linssallad, och den blev alltså ASGOD. Röda linser uppkokta i lite speciella kryddor, läggs upp på ordentligt med rucolablad och så lägger man på lite stekt röd lök och en sås gjord på naturell joghurt och getost... Åååh...

Nu plocka undan. Sedan älvprat. Och sedan nåt vettigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0