Sova bort ångesten?

Jamen jaha. Jag läste lite, sen orkade jag inte mer så jag tänkte jag skulle sova lite. Sen sov jag nästan från 10 till 13 :S Och jag som sov skitomycket inatt redan... nåja, kanske jag behövde det. Och nu slapp jag oroa mig över mellanmål.
Min lunc, som jag nu slängde ihop och micrade upp mest för att bli av med rester, består av 1 tomat, 5 vegeköttbullar (dedär lätta), och en drös gröna bönor.

Besökte just toaletten, och nu känns min mage nästan normal igen. Skönt. Jag kan liksom återgå till vardagen nu. Gah, jag som trodde, och till och med sade det till älvan i lördags, att jag trodde att saker återgått till det normala... Haha, think again. Men nåja, jag har ätit bra hittills idag, ska på yoga och dessutom gymträna idag än, har dessutom varit på promenad, och det borde bara ta en par dagar tills jag är tillbaka på någorlunda rätt linje igen. Iofsig kommer fastlaskiainen och filmmaraton emot ti-ons, och sedan workshop lö-sö, men jag tänker verkligen försöka vara stark och låta bli den här gången.

Jag drömde om en mörk, fet tjej. Hon stannade kvar efter balettlektionen, stirrade sig i spegeln och försökte se något. Gjorde sina övningar, gång på gång. Sen kom nån annan in i studion, och såg den ganska smala, vackra, mörka tjejen stå kvar efter lektionen och snurra på stället, stirra in i spegeln, och inte ge upp. Vad himla symboliskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0