Porr på inkommande

Nu är jag nästan fit for fight. Jag har rakat benen och armhålorna, lagt allt jag behöver för kvällen i väskan (för jag går INTE ända in till stan i bara nätstrumpbyxor!!!), fixat halsband och lagt på min topp... klär om, fixar hår och smink gör jag hos S.

Mitt mellanmål blev ganska stort, en gratinerad tomat, en apelsin, och en kopp kaffe med soyalight. Men jag har faktiskt ätit skitlite idag, så... ikväll kommer bli en syndardag, för sprit = kalorier. Men idag är ett undantag, jag får dricka nästan vad jag vill. Dock ska jag ändå inte överäta mig, eller hetsa i nån form då jag kommer hem, och för övrigt ska jag försöka att inte bli alltför full :P Imorgon kan jag räkna med att vågen står på plus... men den stod förresten Ännu på 58,0 imorse..! Morr. Men det kommer väl.

Usch, jag fryser. Det är fortfarande 45 minuter tills jag ska träffa A. Jag tror jag går och gör en kopp varm funlight åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0