Ojsan.

Några ojsan här, jo.

För det första - Ätandet igår gick riktigt bra, förvånande nog. Jag drack en lättcider hos S, och lite kaffelikör. Jag vet, likör = socker, men whatever, det är ju sprit... Sen blev det väl kanske under hela sitzen en 4 snapsar eller nåt, och typ 3 cider. Och min mat bestod av färskpasta med tomatsås, och lite sallad. Gott, men det var verkligen en jätteportion, och jag lämnade kanske en tredjedel. Mycket mat var det, oavsett.

Och jag blev asfull. Jag minns punschen, så då måste klockan i alla fall ha närmat sig 10. Sen har jag tydligen fått taxi hem (Tack...A?), för jag minns att jag sluddrat fram min adress på finska, och att jag hade problem med nycklarna, och att chauffören började hota med att skjutsa mig till polisen om jag inte hittade dem snart, och att jag spottade ut genom fönstret. Oh wee, jag en sån dam...

Och sen för det tredje, jag väger 56,4 kg. Alltså, fatta..! Jag tror inte jag vägt såhär lite sen i somras, eventuellt höstas. Jo, höstas kanske. Men då gjorde jag världens nummer 2 här på morgonen (tack, pasta...), jag spydde tydligen en del igår, och så är ju sprit vätskedrivande... väl... Men ändå! 56 komma fucking fyra... tänk det... 18,4 i bmi :D:D:D Bara 0,4 i bmi ner till mitt egentliga slutmål! Men då har jag ju en hel massa sociala evenamang på kommande... styrka, Dockan...


Ja. Men igår var helt trevligt. Jag var söt och porrig. Men fy satan vad vi stod och frös innan vi släpptes in..! Jag hamnade på en straff-grej, minns inte varför, jag skulle byta kläder med en pojke, dvs. jag stod i bara nätstrumpbyxor och (snygga) trosor på scenen ;P
Jag skulle egentligen varit på studiebesök klockan 10, och då jag först steg upp hade jag nog tänkt fara (då var klockan typ 9), men jag såg så hemsk ut, och var så trött och snurrig, så jag orkade inte. Far till fysik istället, halv 3. Sen direkt på jobb, men det är bara 5 timmar, så det överlever jag.

Jag har sjuk vänsterhöft, högerknä, högeröra, vänstertinning, men jag har alla mina saker i behåll. Tyvärr gick nätstrumppisarna sönder lite, men int kan man nå. Och så missade jag stripteasen och annat skoj som jag gärna viljat se, men... nåja... next time, Gadget.

Eftersom jag sist och slutligen steg upp klockan 12 blev det ingen frukost. Istället har jag satt i mig en ordentlig lunch bestående av mungbönsgroddar, selleristavar, och en röra av tomatsås, vegeköttfärs, kikärter, vita bönor, tomat, och chili. Och det var urgott. Nu är jag dock nästan illamående mätt. Men jag vägde 56,4 imorse. Hahaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0