Morgondagens planer

07.00 Väckning. Yoga i kanske en halvtimme. Sedan frukost - En halv burk naturell joghurt med äpple, och eventuellt kaffe.
08.00 Gå till jobbet som börjar 8.45.
12.00-ish Lunch: Spansk linssallad från påse, dvs. kikärter, linser, tomat, lite sånt... eventuellt nåt till det, men tvivlar.
14.15 Stänga kassan och sluta jobbet.
14.30 Skynda hem för att byta kläder, äta nåt litet till mellanmål (kanske en bit honungsmelon eller så lite joghurt), blanda ihop minttukaakaon och traska tillbaka in mot stan för att ansluta mig till resten av gänget.

...sen får resten av kvällen förflyta lite som den vill, men jag hade inte tänkt äta mera. Dricka massor, men inte alkohol, för jag vill inte bli för full. Lite salongsberusad kan jag kanske få bli, men inte mer. Eventuellt äter jag nåt litet, beror på hur de andra gör.

Sen ut på kvällen, dansa och röra på sig och inte bli för full. Och sen gå hem eller ta taxi, och sen är det LOTR-maraton som gäller hela onsdan. Whee!

Jag hoppas jag kan hålla mig till min plan. Snälla snälla. Och snälla, låt mig väga under 58 imorgon efter yogan X(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0