Honungsmelon

Oj, jag har aldrig insett hur lite kalorier det är i honungsmelon - 33 kcal/100 g? Det ska jag äta oftare! Kom ganska nyss hem från jobbet, har suttit och mumsat lite melon till funlight...

Dagen har gått bra, trots krapula. For till fysik, fick räknat nästan alla uppgifter till ett avsnitt, sen skjutsade S mig in till stan, för hon skulle och handla. Åt ett litet äppel i bilen. Sen 5 timmar jobb, min middag blev 5 vegetariska köttbullar + en bit gurka och en massa groddar. Köttbullarna var urgoda! Sånadär färdiggjorda, Atrias tror jag, och bara typ 30 kcal/boll. Good to know..! Jag tror jag ska med såna till L här i helgen, så kan jag säga att de andra inte behöver börja göra undantag för min skull, vegetarianen och kolhydratstrejkaren...

Annars fint, jo. Min höft och min tinning är sjuk, men det är inte så farligt, jag överlever.
Imorgon tänkte jag börja dagen med promenad och eventuellt yoga, och i nåt skede ska jag till gymmet också. Så ska jag handla lite grejs, sortera klart i klädskåpet, och annars bara försöka få saker gjorda. Näh, nu for min bloggmotivation, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0