Flitig Lisa?

BodyAttacken var grym, tur det bara var 45 minuter, jag höll på att ge upp helt där på slutet :P Men himla skönt! Efteråt lite massagestol, sedan kvickt hem för att slänga in gymväskan, och så traska de 2 kvarteren till närmaste Siwa. Nu har jag bullat upp så att det jag tar med mig till L blir:

  • 1 påse morot
  • 1 gurka
  • 1 burk lättgräddfil + dippkrydda, det ska alltså bli grönsaksstavar!
  • 2 askar läkerol + 1 påse
  • 1 liter 9 kcal/100 g jordgubbssoppa
  • 2 små äppel
  • 3 apelsiner
  • Vegetariska köttbullar och mungbönsgroddar
  • Tuggummi
  • 1 flaska funlight
  • 1 påse torkade dadlar
...allt det här är alltså tänkt för hela kvällen, och hela morgonen. Läkerol, tuggummi och funlight för suget, bärsoppa och frukt för frukost och mellanmål, köttbullar och groddar som "riktig" mat, och så dipgrönsaker och dadlar som snacks. Dadlarna är nog reserv, för jag vet av erfarenhet att jag lätt börjar hetsa av torkad frukt... men det ska fan i mig gå den här gången.

Dessutom har jag alldeles nyss ätit middag, det blev 2 vegbollar, mera gröna bönor, och massor med groddar. Är proppmätt, och min högra kind värker... :/ Det är nog rotfyllningen som spökar igen. Ah well, ännu en ursäkt ;)

Nu ska jag packa ihop allt jag sa ha med mig, ångestdämpande, underkläder och linsvätska ej att förglömma... Jag skriver högst antagligen igen först på söndag, så jag hoppas att Vi Alla (Jag med!) får en fin helg! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0