En inte alltför hopplös dag, trots allt...

Kvällen har förlöpt ganska smärtfritt, och jag har ändå fått en del saker gjorda...

Jag har diskat, ringt älvan och pratat med mamma. Därtill har jag printat ut lite scheman och skoluppgifter, och kollat igenom reklamblad. Dessutom har jag kollat igenom en hel massa recept, och sorterat dem, samt gjort inköpslista för imorgon... den kommande veckan vankas det lins-soppa och portabellosvampar med pesto :]

Sitter och ser på the parent trap och pratar med C, och är himla trött, men sådär nöjt sådan ^^ Än ikväll ska jag skriva dagbok, läsa New Moon, skölja min väska klart, och inte så mycket mer... Imorgon tänkte jag börja dagen med antingen morgonprommis eller gym, får se vad jag känner för... nåt ska det bli i alla fall!

Idag fick jag förresten veta att SYster flyttar hem till Finland om en vecka, så jag har ungefär en vecka på mig att radera alla spår av Ana i min lägenhet, då främst från datorn... jag har flyttat om mappar, döpt om och sådär... men det är en hel del kvar än, jag ska ta alla allévosoppor till jobbet, och komma på vad jag ska göra med mina piller... men det lär jag väl skriva om nån gång senare.

Om jag inte väger 58 eller mindre imorgon så blir jag nog nästan besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0