Yogitea choko

Sitter här med en kopp yogite och mår rätt bra. Kom nyss hem från språkkurs, det var skoj :) Var och köpte ekokaffe och mjölkpulver efteråt, till skolan, för vi ska börja göra kaffe i kaffekokaren i vårt rum :)

Middagen blev riktigt okej, inget varmt, bara bönsallad gjord på vita bönor, gurka och purjolök, och litesoyasås och balsamvinäger. Till det en riskaka med tartex, och eftersom jag kände mig supersugen på nåt efteråt än, så tog jag en klementin. Det är helt okej, ingen fara. Linsgratängen var inte klar, så den fick stå kvar i eftervärmen. Nu skar jag den i 6 bitar och fryste in 4, oooh så gott den doftade ^^ Perfekt hamedpåjobbet-mat, tillsammans med grönsaker... Jag har hela frysen full med vegogrejs nu 8) Och frost...

Imorgon ska jag stiga upp 6.15 (Huj..!) för att fara på morgonspinn30 klockan 6.45. Sen kanske jag springer lite, beroende på hur jag känner mig, och 8.00 har jag timme. Ska hinna äta frukost också, antagligen tar jag med mig en joghurt och en frukt. Sen lunch i skolan, högst antagligen ordentligt salladsbord. Och så mellanmål. Middag vet jag inte än, men antagligen linsgratäng och nåt 8)

Mitt mål var ju att gå under 60 kg före februari, och det klarade jag ju av... eller så inte, jag vet ju inte om min våg bara bråkade... oavsett är jag ju över det nu igen, så det får bli samma mål om pånytt. En femma som första siffra då februari börjar. Sen tror jag nästa mål blir att gå under 58 före mars. Det låter realistiskt. Men ett mål i taget... Då jag är säkert under 60 kg ska jag använda mitt presentkort och fara på massage!

Oh, vad yogite är gott ^^
Nu ska jag kika på läxor, dricka mera te, och kanske se lite film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0