Varma drycker is the shit!

Sitter med en kopp varm funlight och är glad för att jag inte åt nåt nu då jag kom hem - helt klart var jag bara törstig, frusen och sötsnål..!

Dagen har gått fint! Steg upp 06.15, sov ganska dåligt... for till gymmet, spinning! Gick helt fint, svettades som en gris, men det var faktiskt rätt kort, kändes inte alls som en halvtimme... Hade tänkt väga mig på gymmets våg, men det stod nån precis bredvid så jag iddes inte... har alltså inte vägt mig idag, skippar det nog helt. Oavsett om jag väger mig eller inte så har jag ju en och samma vikt, så jag kan vänta till i morgon... Och nu missbrukar jag "..." :P

Efteråt lite massagestol, och sedan till skola. Frukost blev bara en soyajoghurt, hade lite märklig mage, misstänker att det beror på att jag tog mina piller Före frukosten, det är nog inte riktigt bra att ta dem på fastande mage i alla fall... bra att minnas. Sen en klementin på första rasten, och sen skollunch! :D Ja, smileyface, för den blev så prima ^^ Stor salladstallrik med kinakål, tomat o gurka, paprika, morot, vitkål, en minibit honungsmelon, lite kikärter i olja och mungbönsgroddar. Massor av mat, jättelite kalorier ^^ Ja, och så en pytteskiva bröd, skyllde på att kniven var dålig :P Var riktigt mätt efteråt, men blev jättesnabbt hungrig igen, för det var ju typ bara grönsaker... rasten efteråt invigde vi vår kaffekokare ^^ Det blev en stor kopp kaffe med mjölkpulver (jag tror jag ska säga att jag inte tyckte om det i fortsättningen, och så ska jag ta dit sötningsmedel), en klementin, och så en klyfta apelsin. Jättebra att vi kan koka kaffe gratis nu, för kaffe är så himla bra mot både sug och hunger och trötthet!

Var superhungrig sen sista timmen, tänkte att jag äter så fort jag kommer hem, men istället gjorde jag som sagt en megakopp funlight som fortfarande inte tagit slut, och jag är inte det minsta hungrig eller sugen :) Middag blir kanske om nån timme eller så, en liten bit linsgratäng, med massor av mungbönsgroddar, och kokt potatis. Jag måste försöka äta upp potatisen förrän min kolhydratdiet inleds... det är inte så farligt mycket.
18.45 går både bodystep och bodyattack, så jag tänkte fara på nån av dem :) Förutom det ska jag läsa på tent idag, det är min egentliga enda plan. Och så ringa lite mänskor, och kanske städa lite.

Neråt neråt, vi ska bli vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0