Twilight

Vet inte om det här funkar för jag har aldrig lagt in en youtubevideo i ett inlägg förr, men whatever...



Det är den här filmen jag ska och se idag. Har läst boken, och den var helt jättebra! Ska bli skoj, det var rätt länge sen jag var på bio med M, som jag annars alltid far på premiärer med ^^ Ska bli kul att få träffa hennes syster och L också, och hennes nya sötnos P :)

Gymmandet blev följande: 10 min löpning (Ca. 140 kcal), 10 min cykling (Ca. 45 kcal) och 10 min löpning till (120 kcal ungefär). Så typ 300 kalorier gjorde jag av med iaf :) Och sen gjorde jag också lite muskelövningar i yogarummet. Jag hade tänkt köra lite crosstrainer med, men jag kände mig lite skakig och konstigt trött så jag ville inte ta ut mig för mycket. Lite i taget, snart är jag nog i form igen ^^

Efteråt satt jag i massagestol och läste tidningen och sen kom jag hem och gjorde lunch. Det blev inte riktigt som jag tänkt, utan jag stekte upp lite lök och vitlök i olivolja, la till lite tärnad tofu och strimlade morotsbitar, lite kryddor, och sen ännu lite kdienybönor och kikärter samt det sista som fanns i påsen med frysta grönsaker, dvs. lite ärter, majs och gröna bönor. Blev ganska stor portion, så även om jag tänkt blanda det med bulgur lät jag bli, det skulle blivit sååå mycket..! Nu känns det riktigt passligt :) Jag är så nöjd över att jag äter bra sådär ur vegetarisk synpunkt numera, mycket mer bönor och sojaprodukter!

Ska träffa M om 45 minuter på stan, så jag ska väl börja göra mig klar... göra en flaska bubblig fun light åt mig (Jag har en sodastreamer), sminka mig och byta kläder och plocka undan lite. När jag kommer hem blir det bulgur med veganjambalaya, mumsimums!

Kommentarer
Postat av: Heidi

åh twilight är så otroligt bra! jag vill se den igen och igen och igen :)

2009-01-13 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0