Tartexmums

Tartex är mumsimumsi ^^ Kom just från stan efter att ha varit och handlat lite, och åt mellanmål; en skiva fiberbröd med 7 gram tartex på, och en stoor kopp jasminte. 7 g är typ 15 kalorier, och ooh så mycket smak man får för det, dessutom är det nyttiga kalorier, och det är krämigt och mumsigt ^^



Annat inhandlat blev en sorts gjutjärnsställning för koppar, den har en hållare för ett värmeljus under, så te eller kaffe hålls varmt, och den är supersöt! Sen köpte jag också veganpesto, vitkål, fullkornsnudlar, ekosoja, ekolöksoppa, ett päron, sojamjölk, färdig fryst vegemat och lite frysta grönsaker... that's about it, säkert glömde jag nåt. Nån väggkalender hittade jag inte, men det fanns i vårt rum i skolan som man fick ta, så jag ska ta en därifrån, för de var rätt fina i alla fall. NoEgg var slut, likaså speltgrynen, och sen glömde jag en massa - kopieringspapper och funlight och redbull light och grejs... nåja, I'll live. Det blev en fin timmes promenad ordentligt :)

Håller på och kokar potatis till middan (det blir kokt potatis med nån form av grönsaker till, och ekovegebiffar) som bäst, jag ska göra lite skolarbeten och plocka lite i lägenheten förrän jag far på gym, sen äter jag då jag kommer därifrån. Ska testa på vibratrim för första gången, det verkar helt sjukt kul och bra! Bara 30 minuter dessutom, så om det är jobbigt håller det iaf inte så länge, sen kanske jag springer lite efteråt eller nåt.

Jag skulle haft tid hos min psykolog idag, men jag skickade ett mail i måndags och skrev att jag inte ville komma, och inte ville ha nån ny tid, att det kändes fel och fejk och sådär... hon svarade aldrig. Känns lite.. jag vet inte. Nåja, lika bra så. Jag rev sönder alla hemläxepapper jag fått också, för de kändes så meningslösa, jag förstod dem inte.

Jepp. Skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: moi

vad är tartex?:)

Svar: ja såklart! tack att du sa det :D jag är så dum i huvudet, jag tänkte inte riktigt haha.

och jag ska försöka sluta att väga mig på kvällen, men kvällsvägningen kan också peppa mig till att kämpa hårdare dagen efter så den har sina positiva sidor ;)

kram!

2009-01-07 @ 17:32:07
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har vägt 65 kg och gått ner till 52 under en rätt kort tid.Jag trivdes inte heller när jag vägde så mycket.Men vill du ha ett tips så drick mycket kaffe.Det gjorde jag,det mättar och tar bort hungerkänslor.Funka utmärkt på mig!

2009-01-07 @ 17:47:37
URL: http://lindahothershoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0