Suck.

Idag har ju varit en bra dag egentligen, i många avseenden, så varför måste det bli såhär? SUCK säger jag. Nåja, inte låta mig dras ner nu..!

Spinningen var helt skoj, 45 minuter var nog bra för en första gång :) Hade lite problem först, att fatta hur man ställde in motståndet, sen gick det bra! Svettades som en gris... sen var det helt sjukt mycket folk då jag skulle i duschen, folk typ stod och väntade på att få ett ledigt skåp, och då är det Nordens största gym jag går på! Gaalet... blev lite massage efteråt i massagestol.

Sen middagen, tomatsoppa med kokosmjölk och röda linser. Naminami, blev stor portion, och jag fick det till ungefär 250 kalorier..! Till det tog jag ett fiberbröd, men det passade inte alls särskilt bra, så det gör jag nog inte igen. Åt 2 selleristavar till det, selleri is the shit! Det blev dock kanske en halvtimme efteråt, för jag hade glömt bort dem :P

Nu har jag läst igenom läxmaterialet för imorgon, skittråkigt, och jag är så satans trött att jag kunde gå och sova bara såhär, men det får jag inte... Jag hade tänkt fara på gym imorgon före skolan eftersom jag börjar först 10, men jag tror jag skippar det i alla fall, jag måste få sova ut, dessutom har jag saker att göra. Far kanske på en kort morgonpromenad istället, det får bli min vilodag nu mitt i all träning.

Har så mycket små tankar som skulle vilja bli nerskrivna, men de glöms alltid bort då jag är här... Köpte ju en "träningsmössa" idag, och den här hupparin har typ blivit min träningshuppare, ska börja ta den ovanpå träningskläderna. jag ser smal ut i den :) Lite iaf...  Såg en tjej idag på gymmet, i omklädningsrummet, som var helt anorektiskt smal, det är första gången jag sett nån som ser ut så på riktigt... inte vackert... sån ska jag aldrig bli. Och idag har jag druckit 3 koppar kaffe :P Måste dra ner på kaffedrickandet, vill inte bli beroende, dessutom minskar det järnupptaget..

Vad mer? Inte så mycket mer. Men imorgon skulle jag nog nästan vilja se min vikt börja på en femma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0