Skip

Skippade yogan, skippade teaterbesök också... Skulle iofsig hinna teatra än, men vill inte, hinner inte... tänker ta ett par steg tillbaka och låta saker bero, låta folk andas lite. Mig också.

Lunch blev en jättekryddig bönwok, som egentligen var mera av en salsa... med tofu, och kidneybönor, och salsa, och massor av kryddor... riktigt hett! Till det åt jag rätt mycket mungbönsgroddar också. Jag ska börja äta mycket mer bönor och linser än vad jag gör nu... Sen har jag druckit en kopp kaffe och ätit en klementin som mellanmål, och så håller jag på och gör seitanbullar. Ska göra dem här nu, och sen träna, och sen blir det middag, kanske då seitanbullar och vita bönor eller nåt. Massor med protein, jeejee... kanske blir det vitkål också. We'll see.

USCH vad mycket det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0