Själv-thinspo?

Har än en gång sutti och läst min gamla matdagbok. Hur jävla peppande kan det egentlgien vara? :P Eller egentligen har jag läst min gamla blogg, ända till början... jag tror jag flyttar tillbaka dit i nåt skede, dethär är ju ändå en "lillasysterblogg" till den... och båda är ändå lösenordsskyddade nu, så :S

Ja jo, var var jag sist? Jag åt aldrig nåt mellanmål efter lunchen för jag blev aldrig hungrig, så jag drack en kopp kaffe och det häll jag mig på länge. Sen blev det middag på jobbet, lite morot och bladselleri och en bit linsgratäng. Var nästan för mycket, jag orkade knappt hela, men jag vägrar slänga ätduglig (och god) mat. Slutade 20, handlade lite (klementiner, tomater, sojajoghurt, frysta grönsaker), kom hem och har druckit en stor kopp te och ett flatbröd med lite vegansk färskost på. Flatbrödet är 17 kcal och färskosten var 5 gram, så 14 kalorier, dvs. 31 kalorier bara :) Har inte tränat idag, förutom promenad till o från jobbet, men det är bra med vilodag emellanåt också, ju.

Min hy har blivit mycket bättre nu när jag äter vettigt (hah), har nästan inga finnar mera..! Och imorse vägde jag prick 60,0 kilo. Mitt bmi är alltså 19,6. Det är... okej. Jag vill inte väga mer än 60 kg. Nu är jag inte äckligt fet, men mitt vål i livet är banne mig INTE att "inte vara äckligt fet" :P Jag ska vara smal, punkt. Skoj att tänka att jag nu ätit bra i 2 veckor i sträck, och gått ner nästan 5 kilo. Iofsig var mycket vattenvikt, men ändå. Rent teoretiskt borde jag kunna gå ner minst 1 kg i veckan om jag fortsätter äta såhär (och det har ju inte ens varit svårt!), så med det i åtanke skulle jag vara nere i 55 redan i slutet av februari..! :D Det vet jag dock inte riktigt om jag tror på, men det är roligt att drömma...

Nej, imorgon vill jag se femtionånting, och sen vill jag inte se dendär jäkla sexan mera. Det är mitt närmsta delmål. Sen blir väl nästa att se åttan efter femman :) Det går nog bra, för Docka är duktigdocka nu. Såhär bra har jag aldrig varit förr, hoppas jag kan hålla i det! Förresten köpte jag jättefina hörlurar för 5 € (90 % rabatt för personalen ^^) som baksidan av förpackningen lossnat på, så de ska jag ha som promenadhörlurar, hade jag tänkt..! Ska öppna förpackningen ordentligt nu, och kika på dem... sen ska jag titta på lite läxor, och sen gå och sova, jag hade skitsvårt att somna igår...

Imorgon ska jag pröva på Fitnesspilates klockan 8, skola från 12.30 och jobb från 16.30. Gissar att det blir en sojajoghurt före träningen, sen tomatsoppa med nånting till lunch, plommon som mellanmål, och sen vet jag inte än vad jag tar med mig för middag till jobbet. Och imorgon, lilla våg, är det bäst för dig att jag ser en femma! Jag är ledig hela fredagen, ska till frissan klockan 9, och på 2 teaterföreställningar på kvällen. Ska bli kuuul!

Jissus vad jag babblar. Godnatt, snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0