Sicko!

Sitter och ser på Sicko efter min promenad. Skönt var det, miljoner med hundägare ute, och en del bekanta också :) Det var en märklig promenad, först jättekallt, sedan tänkte jag ta en kort bit bara, sen ändrade jag mig, och sen fick jag nån form av endorfinkick i nåt skede, och så fick jag nån muffinstanke och fick dåligt samvete och X) Jätteflum! Oavsett kom jag fram till att jag ska promenera oftare, och att glad och upbeat musik hjälper supermycket! Det var också intressant att se hur viken jag brukar promenera runt ser ut på vintern. Jag sprang där hela sommarn, men nu är alla träd kala. vettni..!

Blev en timmes prommis ungefär, och nu har jag just ätit en portion speltgröt med hallon, fasiken vad gott det var! Ska ta lite kaffe härnäst, och pröva kläder för helgen...

Ja alltså, helgen;
Jag och 3 andra ska vara ledare för ett medeltida barnläder, med klädsömning, dans, sång, historier, lägereld, gästabud... jag har massor att göra än, läsa in mig på runor och på "manuset", välja vad jag ska ha med mig, planera hur vi ska sy tabarderna... Men det blir nog bra, jag är mera oroad för hur det blir med mat... jag frågade V (kvinnan som har hand om det) om jag borde ta med egen mat eftersom jag är vegetarian, och i stort sett svarade hon att det nog knappast behövs. Jag litar på att jag kan äta mycket sallader och kanske lite bröd och sådär, och så ska jag ta med mig frukt... Nå, sålänge jag inte hetsar är det ju lugnt.

Imorgon väckning för gym, sen jobbar jag 14-19. Dvs; Frukost efter gym, lunch före jobb, och middag på jobbet.
Ska se om det går nån timme eller om jag bara ska springa lite. Men nu ska jag dricka mitt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0