Nästanhets. Typ.

Fast rätt långt ifrån ändå. Jag åt en relativt stor lunch; en bit linsgratäng och en skål sallad gjord på sallad, gurka, resterna av lite quinoa, selleri och tomat, och en halv avocado. Och lite citronsaft. Det SÅG liksom så mycket ut att det kändes som så mycket, men sallad o gurka o selleri har ju skitlite kalorier, så det är rätt lugnt. Bättre än om jag ätit potatis till också :) Efteråt kände jag dock en hets närma sig, och började tänka på allt jag har i kylskåpet och skåpen som kunde hetsas.... Farligt!!! Men jag plockade undan, och gjorde en kopp kaffe med sojamjölk och hoppades på att det skulle gå om. Och Ooooh vad det gick om! Jävla jävla skönt..!! Jag borde alltid försöka tänka så, att det går om om en liten stund, för det Gör det ju alltid..!

För övrigt, Marjorie i cycle 11 av ANTM är übervacker..!!!

...fast det här är ett väldigt dåligt foto av henne. Varför finns inga bra foton av en så vacker tjej?

Nu ska jag sitta och läsa lite om polymerer inför en skolkurs, och sen ska jag fålla ett tyg till en kompis' (som också är ett ex) pjäs, och sen ska jag packa gymväska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0