I love coffee, I love tea...

Jag har blivit en sån kaffesörplare att det inte är klokt :P Namnam!

Ja, när skrev jag sist? Lunchen. Det blev en enorm portion vegewok, men bra sådan :) Lite olivolja, 2 vitlöksklyftor, lite purjo och en gul lök, kryddor, sedan frysta grönsaker (morot, blomkål, broccoli, ärtskidor) och vita bönor, och lite slantade ekomorötter... sen tror jag det var ungefär det... lite soyasås på. Mycket blev det, men skitgott! Till det en kopp kaffe med soyalight.

Sen jobb, första 3 timmarna gick svinfort, bara rusade förbi... matpaus med 2 seitanbullar, 3 potatisar, lite gurka och böngroddar. Sen mera jobb, handla lite grejs, och sen hem. Och här har jag just ätit ett ganska stort päron och druckit en kopp kaffe med soyalight :) Köpte nytt kaffe, lite dyrare än sist, och det var godare... men kan ha berott på att jag hade ganska mycket mjölk i...

Nu borde jag göra en massa, läsa in mig på runor, sånger och danser, plocka fram för imorgon och allt sånt... men jag tror jag måste sitta ner ett tag först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0