Hetsvarning

Åh hjälp vad nära hets jag var nyss X( Åt middag för typ en timme sen, och var som så himla snål på något, så jag tänkte "2 riskakor med tartex, och en kopp kaffe, så går det om!" Och det gjorde det inte... så jag tog de sista riskakorna med tartex, och lade ordentligt med aromat på. Då hjälpte det... jag tror kanske att jag hade/har lite saltbrist, eftersom jag svettades ganska mycket idag, och dricker rätt mycket. Hur som helst - jag klarade av att låta bli att hetsa :D Duktig jag! Allt som allt blev det jag åt "extra" kanske 200 kalorier, och det var bra kalorier, så lugnt...

Nåja, dagens.
Steg upp, rätt trögt, for till gymmet. 10 min löpning, 15 min cykling, 10 min cross, 10 min löpning, 15 min cykling, och sen muskelövningar. Ungefär 500 kalorier allt som allt, om man alls går efter maskinerna. Det var skönt, men Guuudar vad jag svettades... sen lite massagestol och tidning, och sen till skolan. En blåbärssoyajoghurt och ett äpple som frukost. På lunchen hem för en bit linsgratäng, några små potatisar, 1 tomat och en bit gurka. Ja just det, jag drack kaffe till frukosten också, för nån hade gjort i vårt rum, och det fanns lite kvar till mig <3
Sen 2 klementiner sista rasten, och sen gick jag in till stan.

Psykologbesöket var urmys. Vi fick utrett lite, jag fick sagt allt det jag aldrig fått sagt annars, och konstaterat att jag själv får ta kontakt om/när jag vill komma dit igen. Finfint! Sen träffade jag den här kvinnan angående helgens program, jag SKA skriva om det i nåt skede... sen gick jag hem.

Lite före 17 hemma, var urhungrig, så jag gjorde mat nästan med en gång, efter att ha fört ut lite metallsopor. Middag blev en ganska redig portion fullkornsnudlar med sweet chili och morot-blomkål-ärt-blandning, och 1 riskaka med tartex. Nomnom så gott! Ja, och sen har jag suttit vid datorn sen dess, i stort sett... dumt av mig, jag borde alltid upp och röra på mig efter maten, ju!

Nu ska jag sortera mera skräp, diska, gå på toaletten och läsa tidningar. I nåt skede ska jag på långpromenad runt viken, har jag bestämt :) Skriver antagligen minst en gång till ikväll.
FÖRRESTEN! Vikten visade 59,6 imorse före gymmet, och efter gymmet visade gymmets våg på 58,0 :D Sådär appropå joghurt, jag tror ju inte på den, men skoj var det nontheless ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0