Hej igen...

Jag är så patetisk och hopplös. Igår på stan gick jag på café med syster för hon behövde krapulafrukost... smakade lite bullrester, för jag ville inte verka för uppenbar, hon halvt tvingade det på mig... sen köpte jag en liten chokladplatta vitchoklad med blåbär då hon köpte mjölk... och sen åt vi thai, hela familjen... jag åt SVINMYCKET... seriöst, jag åt mest av alla. Jag åt kött också, lite. Säkert 3 stora vårrullar, en stor tallrik kryddat ris, wokade grönsaker, friterad kyckling och grejs, en godis och kaffe och grejs... sen lite cheesecake oh persikokaka hos bror... och sen köpte jag en kanelbulle påväg hem igen. Åt den, och en skitstor portion pasta med massor av pesto till mat här hemma... allt var så åt skogen ändå...

Sen for jag på fest i alla fall. Drack ganska mycket, åt chips också, och popcorn och grejs... det var faktiskt helt roligt... obsessade lite över E också. P kysste mig nacken, och vi hånglade lite innan vi for ut... snokade reda på E:s nummer, och fick reda på vart han skulle... usch vad jag övergjorde det X( Men den endade vi i alla fall upp på samma krog, han hade inte druckit nästan alls, vi satt nästan bara och pratade med lite gemensamma bekanta. Dansade lite och sådär. Efter 2 nån gång ville han fara, och jag såg quite frankly ingen orsak att stanna... de andra hade jag ändå lämnat bakom mig på en annan krog... som det sen blev var jag lite "tyck synd om mig som bor långt från centrum" och fick sova hemma hos honom, dvs. typ 50 meter från krogen.

Kvällens höjdpunkt var ändå då jag dog lite på hans soffa, och han satt på andra soffan (han delar en rätt stor lägenhet med två andra) och spelade gitarr... Och han kunde Hallelujah... jag kunde ha dött på fläcken... låg och sjöng där i natten, det var så fint, och han spelar så otroligt fint, och han kan ju sjunga också..! Satt och sjöng lite lovsånger också, för jag kan en del från ett kristet läger jag var på i gymnasiet, de är jättefina, även om jag inte är kristen... han är rätt troende.
Sov på hans soffa sedan, vaknade kanske 11, låg och drog mig till 12, då steg jag slutligen upp, skrev en lapp ("Tack! :) Vi hörs /L"), vek ihop täcket och tänkte gå. Just då steg han upp, så vi pratade lite snabbt, jag sa i stort sett tack för att jag fått sova över, och han tyckte "anytime", och kramade mig förrän jag gick.

Har kommit hem, städat lite och ätit hemskt sen frukost bestående av allbran med soya light och en kopp kaffe. Tror jag skiter i yogan idag, har massor med skolarbeten att ta igen, dessutom vill jag kanske fara på pjäsen igen ikväll... jag vet inte... får se.

Och fan i mig, Docka! Nu skärper du dig! Vill du bli smal kan du för i helvete inte hålla på såhär! SVÄLT DIG om det krävs! Sluta äta, fetto! Sluta drömma och fatta att det bara är du själv som håller dig borta från drömkroppen... fattafattafatta! Jag tror jag kanske fastar här i februari i nåt skede... we'll see...
Min mage är inte superstor idag, men jag är mentalt fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0