Goodybags!

Ibland gillar jag mitt jobb ^^

Hem idag fick jag med mig gratis:
  • 1 burk Lumene solskyddskräm (har inte kollat desto närmare på den)
  • 2 små flaskor hårspray
  • 1 Lumene axelväska
  • 1 Lumene necessär
  • 1 Truly juicy-jojo :P
  • 2 svarta platt väsk-fodral (sånadär som alla kvinnor borde äga men jag aldrig haft) i 2 olika modeller
  • 1 svart häxhatt, modell billig
  • 1 Elvital hårinpackningsflaska
  • 1 Nivea sensitive-deo
  • 1 provflaska Paris Hilton Cancan-parfym
  • 1 Mammutti-reflex X)
  • 1 silver-svart necessär med en sminkspegel, en liten tub foundation, 1 litet läppstift, 1 liten ögonskugga och 1 liten kajal i
... ^^ Och då fick jag förra veckan 2 gratis Pumaparfymer, plus att jag idag också fick tv'ttmedel och mjukmedel, för det får vi för att tvätta våra jobbkläder. jag har liksom inte använt upp hälften av den första förpackningen jag fått, det här är tredje ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0