Godnatt måne.

Hohhoo. Ska just gå och lägga mig. Jag tränade 35 minuter low impact förbränning med iForm-dvd:n, och kom underfund med det, att den är ganska dålig... uppvärmningen är lite mesig, och själva styrkedelen är nästan för hård. Dessutom tar den slut just när jag börjar komma igång... men jag ska testa de andra versionerna av den också, den längre och den tyngre...

Sedan åt jag middag, en bit linsgratäng (Whee, det gick att göra veganskt, utan ägg!) med kokt potatis (Jissus vad jag gjorde mycket potatis för några dagar sen, det finns fortfarande kvar...) och lite strimlad vitkål. Jag var typ nöjd redan efter att ha ätit hälften, men jag åt ändå resten, för jag vet att jag behöver det. Dessutom skulle det hinna bli dåligt. Dock tog jag bort den största potatisen och la den tillbaka i kylskåpet ^^ Sen har jag också lite senare druckit en kopp te med sojamjölk, och ätit ett plommon. Och sett på typ 6 avsnitt av ANTM X)

Nu ska jag nog gå och sova, för jag ska upp och morgonpromenera imorgon och tala med månen nere vid stranden, tänkte jag. Sen har jag städning, sömning (syande? sömmande? syning?) och skolarbete på schemat, och så börjar yogan igen, klockan 15.30. Efteråt kanske jag far på gym också, får se. Hoppas min vikt rört på sig imorgon, samma vikt 3 dagar i rad är ju lite trist...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0