Godmorgon Vind?

Kom mig upp ur sängen typ 8.10 och for på en morgonpromenad. Det var mulet, så jag kunde inte ta mitt snack med månen som jag tänkt... blåste som fan också..! Hittade lite nya söta vägar och gick lite halvt vilse :P Jag bor redan från början en bra bit utanför centrum, och här finns söta bostadsområden med små gränder, som jag tänkt utforska mera..!
Kom hem och vägde mig:  60,4 kg :) Det är skoj att jag fortsätter gå ner, men det är samtidigt lite deppande att tänka att det var här jag Började i våras... :P Men nåja. 10 dagar av Bra ätande bakom sig är inte illa pinkat det heller :)

Sen frukost, som blev en skål cornflakes med lite sojamjölk, och en kopp te med sötning och lite sojamjölk. Har inte tagit mina piller än, ska se på det här avsnittet av antm och sen ta ett tuggummi och piller... Sen i nåt skede mellanmål, och senast halv 2 lunch, för man ska inte äta timmarna före yoga... har massa annat jag borde göra också, gaah :P

Mihiu. Jag funderar på att ta en dag då jag antingen äter nästan ingenting, eller sen ta en dag då jag äter kring 1500 kalorier, så min förbränning inte stannar upp...
Men nu ska jag göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: pam

Eller hur, det där känner jag också igen.

Jag kommer vara orolig för min lillebror sen när jag flyttat .men eftersom han och jag har sådan bra kontakt kommer han få vara så mycket han vill hos mig. =)



Kramar

2009-01-11 @ 11:14:43
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: M

All BodyBalance är LesMills klasser. olika gym köper in dom förkoreograferade klasserna ifrån nåt land långt borta (kan det ha varit Nya Zeland!?) men visst är det bra och kul träning i alla fall! :D

Kram

2009-01-11 @ 11:52:37
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0