G'mornin', Anas!

...och annat löst folk :)

Jag orkade inte yoga nu på morgonen heller, kände mig så slö och stelt och var inte alls motiverad. En annan morgon. Har istället ätit ovanligt stor frukost för att vara Docka; 1 liten skål cornflakes med sojamjölk OCH ett fiberbröd med tartex. Och en kopp kaffe med sojamjölk. Men det kändes som så himla lite med bara cornflakes, så... Och trots att jag vet att det inte var en hets, för jag sa det till mig själv, jag tillät mig mera bröd för att jag fortfarande var hungrig, och jag hade kunnat kasta bort det om jag ville, så känns det nu ändå som för mycket... Nåja. Det beror kanske på gårdagens lilla intag. Ja, så säger vi.

Vikten ligger Fortfarande på 60,4 kg. Kom igen nu, lilla våg..! Det är som att den inte vill visa vissa siffror, den liksom hoppade lite mellan 60,0 och 60,4 och igår hoppade den mellan 60,8 och 60,4... kanske borde byta batterier i den?
Nåja. Det är bara den trettonde idag, jag måste inte vara under 60 än. Men jag hoppas ju ändå! Ser jag inte femman snart så blir jag sur...

Skulle egentligen inte sitta vid datorn nu, men jag hade glömt att printa ut nästa fysikavsnitt så... ska ta med plommon som mellis, sen har jag bestämt att jag äter salladsbord i skolan idag. Vill vara lite social bland folk. Och så ska jag fara på detdär spinning-passet..! Middag blir antagligen tomatsoppa med kokosmjölk, för det var länge sen jag gjort det (före allt det här började?), den är vegansk, och jag har inte ätit soppa på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, det hade allt var något!! men min kompis, som jag ska träna med, har bulimi. fast hon är nästan frisk nu. slutat spy(!?) men hon tränar ofta.

och det är bra, för då kommer jag också komma iväg oftare!! :)

2009-01-13 @ 08:09:50
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0