FANFANFANFANFANFAN

Hur kunde jag vara så satans slarvig?! Hur kunde jag lyckas få med denhär bloggens adress i en kommentar på en kompis' blogg?!?!?! Nu har hon läst en massa skit som jag skrivit och NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu måste jag se om jag kan göra nåt åt dethär... lösenord igen... suck...




Okej, jag har skrivit om typ... allt... i denhär bloggen. Som tur är är det ändå en vän jag litar på, fastän vi inte är så nära som vi var en gång, tyvärr. Men det kanske är lika bra, jag träffar henne inte så ofta fast vi studerar i samma stad. Jag vet inte om hon förstod vad det här var för en blogg, egentligen.... gah, nu bävar jag inför att träffa henne... :(

Misslyckad docka...
Skriver kanske mer sen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0