Ett första steg

...till att börja ha bilder i min blogg :P



... så sant. Jag har iofsig "berättat" åt en del bekanta,
och jag ångrar det, på vissa plan... men nåja. I alla fall 3 vet,
av nån anledning har jag sett till att det bara är killkompisar som vet om det... ;P

Yep. Det blev en kort 15-minuterspromenad kring klockan 9, sen drack jag en stor kopp kaffe,
och åt ett fiberbröd med tomat. Rätt onödigt, men bra med fiber ju egentligen, och det borde ätas.
Yeah yeah. Imorgon uppstigning 8.00 för att fara promenerande till posten med min iForm-beställning,
sen frukost (Gröt? Soyajoghurt?). Gymmet öppnar 12, så före det ska jag äta nåt som mellanmål, och sen gymmande... blir antagligen löpband, crosstrainer och cykel, går ingen timme jag vill gå på. Sen hem för lunch (bulgursallad med bönor, tror jag), sen ska jag på bio med M&P, dit tar jag antagligen med lite funlight att dricka, och sen blir det väl bulgur&jambalaya som middag. Nice plan :)

Ska se klart dethär avsnittet, sen göra mig klar för sängen och möblera om lite i min frys.

Kommentarer
Postat av: skogs-tolva

DETTA var så sant så det inte är klokt! "Så varför är du inte smal???"

2009-01-05 @ 10:31:40
URL: http://woodenfairy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0