Dying to Dance

Sitter och ser på Dying to Dance, sista delen... jissus vad jag fastnat för ana-filmer för tillfället :P

Har också printat ut papper, och skrivit ner sånger som kan sjungas. Provat kläder och kommit överens om när jag ska hämtas upp imorgon. Plockat fram och sådär... inte dansat, inte sjungit, inte läst på runor... men det hinner jag än. Ska just stänga datorn och lägga mig och läsa... det blir väckning kanske halv 7 imorgon, för de kommer efter mig kvart över 7. Ska hinna släpa fram tyger från vinden då också...

Maten blir förresten nog bra, tror jag... det är jämna tider mellan målen, och jag kan skylla på att det var dåligt med vegemat... sålänge vi inte far och köper nåt snask förutom det som är planerat så går det nog bra...

Kommer hem på söndagkväll, skriver antagligen mera då. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0