Duktigt! :D

Åh himmel vilken lätt tent X) Såhär roligt har det inte varit att skriva tent sen typ... förra året? :P

Bra magkänsla, sådär på alla möjliga sätt :) Blev ingen träning imorse heller, insåg redan igår då jag lade av datorn att det skulle bli alldeles för stressigt... nu hann jag istället sova lite längre, läsa på tent, väga mig, fara på en ordentlig morgonpromenad, hämta ett paket från posten, och så behövde jag inte släpa hela gymväskan till skolan, och sen jobbet :) Duktig Docka!

Frukost blev en skål speltgröt med hallon, mmm vad gott det var! Sen som lunch hade jag med mig en liten bit linsgratäng, 2 små potatisar, en liten morot och groddar. Värmde i micron, och så kokade vi kaffe till, jag hoppade över skummjölkspulvret men tog ändå en sockerbit. Nästa gång prövar jag utan socker också :] Jag ska nog ta med sötningsmedel till skolan, tror jag.

Har ännu kanske 20 minuter tid på mig innan jag måste börja gå till jobbet. Har med en klementin som mellanmål, men får se om jag vill äta den heller. Det blir lite snabbt inpå. Kanske jag tar den påväg till jobbet i alla fall... sen har jag med mig matlåda dit också, 2 seitanbullar med några små potatisar, 2 små morötter och lite böngroddar. Slutar 19.45, då blir det väl att promenixa hem och kanske dricka te, förbereda en massa saker för helgen (som jag berättar mer om senare nån gång), och göra läxor och diska och stuff.

Och vet ni vad? Vågen visade under 60 kg idag redan :D:D:D 59,7 riktigt, efter min halvsvettiga morgonpromenad. Åh, vad skönt det var! Jag kan inte tåla att vara över 60, det känns som så o-pepp... Och jag känner mig nästan smal idag, i mina smalbyxor och smaltopp ^^ och till och med mitt ansikte ser smalare ut! Här kommer Docka ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0