Dagens mat

Ville inte skriva allt i 2 inlägg, därför denna uppdelning...

Jes. Efter sist gick jag till jobbet, åt inte min klementin, utan åt den efter jobbet istället. Min middag kändes på nåt sätt för liten, men det var ända tills jag tog ett stort glas vatten och började röra på mig... man borde alltid gå upp och gå lite mitt i maten, då först märker man ju hur mätt man Egentligen är!
For och köpte mera kaffefilter och socker åt klassen, samt tuggummi, funlight och frukt åt mig. Sen släpade jag hem allt - Gudar, vad jobbigt det var! En halv workout bara promenaden hem :P

Nu har jag suttit och ögnat igenom mina jobbfynd, och druckit en kopp kaffe med soyalight, tror jag ska ta och hälla upp en till med en gång ^^ Sen läxläsning och kanske lite anafilm, och så planerande för helgen...

Imorgon ska jag försöka hinna träna före skolan, sen missar jag Fysik (SUCK!) för jag ska och träffa min psykolog, och sen ska jag träffa en dam angående helgen... stress stress! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0