BodyAttack, ftw!

Härligaste jag varit med om pålänge, så jävla jobbigt men så jävla kul och skönt! Dans och hopp och precis lagom tungt för mig, benen skrek emellanåt, jag orkade just och just med i vissa låtar, och jag svettades som en gris, men oooh så jag tog ut mig ^^ Inte blev det ju värre av att jag ju googlade bodyattack och ser att det på vissa ställen står att en timme 590, på ett annat 900 kalorier... så minst 500 kcal kan jag väl räkna med att jag gjort av med iaf ^^ Jag litar inte på inofficiella sidor... Och då var jag ju på spinning tidigare idag :D

Min middag blev rätt stor sådär i mängd-väg; en bit linsgratäng, en tomat, en kopp kaffe med soyalight, och mungbönsgroddar. Och linsgratängen var inte alls lika god som den brukar :S Det var helt tydligt för mycket med den mängd brödsmulor jag hade i, den var torr och smakade inte linser mer... Men mätt blev jag, nästan för mätt... :S

Nåja, nu när jag kom från gymmet satte jag i mig, kanske en kopp, mungbönsgroddar :) Nästan hets-takt, men det var ändå så långt ifrån hets man kunde komma, och jag kan inte tänka mig att man skulle hetsa böngroddar ;P Har räknat att mitt intag nästan är i takt med mitt "uttag" idag, kanske t.o.m. över 8) Ska ännu dricka lite kaffe eller te ikväll.

Kanske skriver mer lite senare.
Men nu - tentläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0