Blubbeli

Jag har inte motivation att göra vettiga rubriker, ändå bara bubblar jag lver av inlägg med flum :P

Filmen var helt okej, men inte värd 10 € i mina ögon... men det var skoj att träffa folk. M&P är så söta tillsammans ^^
L åt popcorn och M&P delade på en godispåse och en liten cokis. Jag satt där med min kolsyrade hallonfunlight och var rätt nöjd ;) Dock konstaterade jag lite tyst för mig själv att jag nog antagligen skulle klara av att köpa en liten påse godis och sen sitta där och ta en då och då. Det ska jag unna mig, sen då jag blivit smal..!

Jag glömde ta mina piller imorse, kom på det på gymmet, glömde igen, kom ihåg vid lunch och glömde igen :P Så jag tog iaf mitt fluoxetin nu efter middan. Sket i vegetillskollet, det behöver jag ändå inte ta varje dag. Middag blev nu alltså bulgur med veganjambalaya, urgott men lite kallt, för jag värmde det inte ordentligt :P Fick ju mig en ordentlig promenad hem och tillbaka, 20 + 20 minuter ^^ Funderar ännu på att ta en kvällspromenad lite senare, om än bara en kort en. Skulle vara fint att få in vanan :) Jag glömde förresten väga mig helt imorse, och nu tänker jag inte göra det mer, för nu känner jag mig nästan obehagligt mätt :P

Jag skiter i att väga mig idag, väger mig imorgon istället. Jag börjar jobba 15.00, så jag tänkte fara och gymma före frukosten... sen ringde mamma idag och undrade när jag tänkte fara hem, och sa att de kommer till stan, och eftersom det är trettondagen på tisdag tänkte jag fara hem, faktiskt... De gånger jag varit hemma de senaste - öh, månaderna? - har jag hetsat varenda gång... kakor, bröd, choklad, SMÖR, glass, nötter, chips, flingor... Men det ska vara över. Jag hetsar inte mer. Säger/skriver jag det tillräckligt många gånger kanske jag tror på det, och så blir det sant ^^ Jag hetsar inte mer, jag hetsar inte mer, jag hetsar inte mer! Oavsett, så ska det inte överätas eller snaskas mer för min del. Det faktum att jag äter veganskt och godisfritt hjälper säkert, och så har jag ju 4 bra dagar bakom mig snart :)

OCH - Jag fryser. Typ, hela tiden. Haha, I'm back in the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0