Another day

Har varit en riktigt fin dag idag :)

Var urseg på morgonen, så det blev ingen träning alls (Fy på mig!) före skolan. Frukost blev en kopp allbran med soyalight och en kopp kaffe med soyalight. Sen på lunchen for jag hem, kastade snabbt i mig en skål bönsalsa med lite extra vita bönor, och en kopp kaffe igen. Mera skola, glömde bort att ta med mellanmål (glömde faktiskt!), och kom hem lite efter 16. Satte en kopp funlight i micron och började göra mat och diska, hade tänkt äta mellanmål men glömde faktiskt bort det igen ^^ Så nu är det diskat, och linsgratängen står i ugnen, har druckit min kopp funlight. Det blev massor med brödsmulor i gratängen, för jag ville använda upp dem... men inget ägg ju, och jag smörade inte formen den här gången, och det är ingen ost i, så det är okej. Höll ihop bättre nu också...

Få se om gratängen hinner bli klar tills före jag ska på språkkurs..? :/ Annars får jag ta nåt annat som snabbast, kanske rör ihop en bönsallad eller nåt, har massor med kokta vita bönor. Oh, vad jag tycker om att jag äter mera bönor och sånt nu :)
Blir nog ingen träning alls idag, har fortfarande massor att göra i läxväg och städväg. Kanske jag far och tränar före skolan imorgon, dvs. svintidigt... det tror jag att jag kanske gör, för att testa på 6.45-spinningen! Sen tänkte jag äta lunch i skolan, för jag orkar inte börja springa hem emellanåt, och vi har så lång skoldag...

Har också halv bestämt mig för att ta en fruktfasta här i nåt skede, för att få tömt kylskåpet och frysen, så jag kan frosta av frysen :) Det blir bra, frukt är gott. Nu ska jag vara vettig.
Förrestn visade vågen 61,7 imorse... gaaaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0