And it's time to face the truth.

... I will never be with you.
Satans perkeles värld.
Varför ska man tvungen bli förälskad i nån man inte möjligtvis kan få? Men det här är old news, och jag är aningen tipsy... blev bara en guinness efter operetten, så det var bra. Dessutom läste jag nu efteråt, efter att googlat kalori-innehållet, att guinness är ett jättebra val, typ 90 kalorier jämfört med 210 för en vanlig ljus öl. Fin docka :)

Vackra dansare på scenen. Jag vill. Lätt som en fjäder, vacker som en istapp... eller nåt.
Nu har jag hållit mig bra i 8 dagar. Det är snart rekord, tror jag. Jag ska kolla upp gamla dagböcker. Sen ska jag sova, och imorgon blir det gym och sen tentläsning och sen jobb. Seeya.


Kommentarer
Postat av: M

Sv; Tyvärr inte...jag ville också se den igen faktiskt men det sändes bara en gång :/

sköt om dig<3

2009-01-09 @ 10:57:51
URL: http://anadiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0